Help, ik moet onverhoopt de vakantie van de hond/kat annuleren!!!
Het is altijd heel vervelend wanneer je onverhoopt je vakantie moet annuleren. Je zit dan helemaal niet te wachten op ook nog eens extra kosten. Gelukkig zijn daar in vakantieland speciale annuleringsverzekeringen voor. Helaas dekken deze verzekeringen niet de kosten van het dierenpension waardoor je alsnog financiële schade lijdt.
Natuurlijk hebben wij een annuleringsregeling, volgens de algemene voorwaarden die wij hanteren, maar ondanks dat annuleren tot 2 maanden van tevoren bijna kosteloos mogelijk is is zelfs deze termijn niet voor alle annuleringen haalbaar. Hoe graag we het ook zouden willen om wat coulanter met deze regels om te gaan, het kan simpelweg niet. Aangezien wij maar een klein dierenpension zijn met beperkte-huisvesting lijden wij meteen financiële schade wanneer er een boeking op korte termijn wordt geannuleerd. Er is immers al NEE verkocht voor de door jou gereserveerde plaats en de kans dat het lukt om een dergelijk ‘gat’ te vullen is minimaal. Om dit probleem voor beide partijen op te lossen bieden wij daarom nu naast de vaste annuleringsregeling een extra annuleringsservice aan.
Twee goede redenen om gebruik te maken van onze annuleringsservice.
- Zodat jij geen financiële schade lijd, mocht jouw vakantie onverhoopt niet door kunnen gaan.
- Zodat je de niet gebruikte dagen vergoed krijgt wanneer je je vakantie moet afbreken.
Wanneer kun je gebruik maken van deze service? Bij het afsluiten van deze service kun je ten allen tijden annuleren. Of het nu ziekte of overlijden van jezelf, een familielid of de hond/kat is, een negatief reisadvies maar ook wanneer je huisdier vlak voor je vakantie de benen neemt. Daarnaast kun je zelfs wanneer je hond/kat al op vakantie is bij ons nog gebruik maken van deze service. Stel: Je bent op vakantie en je moet naar huis komen wegens ziekte van een familielid, of je bent weggeregend op de camping. Ook in deze gevallen is het mogelijk om restitutie te ontvangen van de teveel geboekte dagen.
Wat dekt deze service? Wanneer je de vakantie annuleert ontvang je de kosten van de geannuleerde dagen minus de administratiekosten van € 20,- per boeking retour op je bankrekening. Het spreekt voor zich dat de kosten van de annuleringsservice nooit terug te vorderen zijn.
Hoe sluit ik deze service af? Onderaan het reserveringsformulier vind je de knop ‘Ik wil gebruik maken van de annuleringsservice’ klik deze aan zodat deze direct in de boeking en de factuur verwerkt wordt. Ben je dit vergeten? Neem dan binnen 7 dagen na het boeken contact met ons op zodat wij de annuleringsservice alsnog in de boeking kunnen verwerken.
Wat kost deze extra service?
Voor de annuleringsservice rekenen wij 10% van de boekingskosten.
Dit is incl 21% belastingen
Na het afsluiten ontvang je een mail van de totale reserveringskosten plus de kosten van de annuleringsservice.
50% van de reserveringkosten plus de totale kosten van de annuleringsservice moeten binnen 7 dagen voldaan zijn.
De overige 50% kan voldaan worden bij het ophalen van je huisdier.
Hoe kan ik annuleren?
Annuleren kan via mail info@dierenpensionkesteren.nl
of een telefoontje naar Dierenpension Kesteren 0488-481046. Zorg dat je dit
minimaal 24 uur voor de brengdag doet, zodat je ons niet voor niets laat
wachten op een gast die niet komt. Natuurlijk geldt hoe eerder hoe beter.
Kom je onverhoopt eerder naar huis neem ook dan via een email of telefoontje contact met ons op zodat we een nieuwe ophaaldag en -tijd af kunnen spreken en zodat de factuur aangepast kan worden en we tijdig een correcte terugbetaling kunnen doen.